martes, 25 de enero de 2011

la nit de Nadal al restaurant Secret

Si, ja se que vaig una mica tard, però l'espera ha valgut la pena, ja ho veureu.

A casa, tant la meva familia materna com paterna, son uns amants de la gastronomia. I quan arriba Nadal es produeix un cúmul de festins gastronòmics que jo ja no necessito regals de cap mena. Amb això en tinc prou. Serà per aquest motiu que m'agraden tant aquestes dates.

El dia de Nadal tenim l'àpat tradicional, el de tota la vida. La meva tieta Teresa ja fa no sé quants anys que està al davant de la cuina. Una cuina molt petita d'on en surten plats molt grans. De fet, ara fa 4 anys, quan vaig estrenar aquest blog, ella el va inaugurar aquí

I la nit del 24 sopem amb la familia materna. I és aquí on vaig.

Tinc un cosí que no té preu. És increible. Bé, és un artista en el sentit literal de la paraula: creatiu, desendreçat, un pèl esbojarrat, buscant constanment la inspiració, inquiet, inconstant,...

El regal que ens va fer la nit de Nadal va ser brillant, des del principi fins al final.

Aquí teniu els plats...

Micuit de foie amb torrades de brioix casolà i mermelada de ceba amb vinagre balsàmic

Llagostí amb maionesa de marisc un punt picant

Ou ferrat de codorniu amb escuma de patata i cruixent de pernil ibèric

Sopa de galets farcits de pilota amb aire de pastanaga, cruixent de porro i el seu caldo tradicional


Peus de porc desossats farcits de gambes, vieires i ceps

Civet de cérvol amb paisatge de tardor (pa de trompetes de la mort, molsa de bròquil, xips de moniato, bolets, brots i mel de castanyer

Tronc d'arbre de Nadal

Mini-torrons, neules i "polvorones"

Què? què us ha semblat? doncs sabeu el millor de tot...que vosaltres també podeu degustar aquest menú.
El restaurant es diu "Secret", i com el seu nom indica, ningú sap on és. Només uns quants tenim el privilegi de conèixer el camí per arribar-hi.
Hi ha una sola taula i la intimitat està garantida.
Heu de fer un regal? donar una sorpresa a algú especial? voleu trobar-vos i sentir-vos com a casa? si em guardeu el secret, jo també us explicaré un "Secret"...ssssssshhhhhhh

7 comentarios:

Sara Maria dijo...

Quin menú! Genial! M'apunto això de "Secret". Per cert, m'agrada la nova imatge!

Gemma dijo...

Marta, et diré un secret, jo també en ser un de restaurant com aquest, però on és també és un secret Sssssshhhhhhh! ;-)

MAR dijo...

I on vénen cosins com el teu????

ptonets

angeles dijo...

marta quiero saber donde es este maravilloso restaurant por favor

Francesc dijo...

Caram, quin àpat més bo!!! M'ho hauria menjat tot!! Salutacions

arrebatos dijo...

Bon menú el d'aquest restaurant "secret". Això sí, els haurem de dir que codorniu és una marca de cava; de ben segur que si pon ous ha de ser una guatlla.

deliciosa martha dijo...

Gràcies Sara Maria ;) un petó!

Gemma, ja farem intercanvi un dia, et sembla?

Mar, amb ell vàren trencar el motllo!

Angeles, escríbeme a deliciosamartha@gmail.com y te cuento

Gràcies Francesc...sempre gràcies!

Aix arrebatos...quina patinada! gràcies per la puntualització!