lunes, 22 de noviembre de 2010

la castanyada...amb retard

Tothom ja es deu haver menjat els panellets i les castanyes, o sigui que faig tard publicant les galetes. Però estic molt enfeinada en un parell de projectes.

Un espero tenir-lo llest aquesta setmana.

L'altre és més gros. Fa molts anys que s'està gestant, però s'ha anat trobant entrebancs pel camí que l'han anat postergant en el temps. Espero poder explicar-vos-el en breu i que per fi les meves inquietuds emprenedores donin el seu fruit.

De moment deixo la mostra de les galetes en el meu dietari gastronòmic que està a punt de fer 4 anys.
I aquí una petita mostra (i una petita pista) del que m'ha tingut tant enfeinada aquest últim mes

4 comentarios:

deakiapekin dijo...

te han quedado preciosas como siempre un saludo

Francesc dijo...

Ets una artista de les galetes!!! No has pensat mai a fer-ne un llibre? Salutacions

La cuina vermella dijo...

eeeiiiii? que faràs una peli???? Wooowwww!!

deliciosa martha dijo...

Deakiapekin muchas gracias por el cumplido ;)

Francesc, et faré seguidor número 1 del blog...ets genial! Moltes gràcies SEMPRE!

Vermells! us vaig seguint: pel blog, per la radio i...per tot arreu ;) A veure quan em torno a renganxar a les vostres trobades. Un petó de xocolata bonics!