martes, 23 de noviembre de 2010

Galetes de Nadal

Jo no sé vosaltres, però jo ja he començat a pensar en les festes de Nadal. Per molt que ens repetim que s'han convertit en unes dates massa consumistes, tots acabem fent regals. Molts anys em passa que vaig deixant les compres cap al final i acabo estressada pensant en què li pot agadar més a uns i altres i agobiada perquè no trobo res i el que trobo no s'adequa al meu pressupost.
Doncs us presento una idea original, senzilla i boníssima. Són aquestes galetes de mantega per posar a la tassa de cafè, a la copa de cava o per portar-les a sobre i anar-li fent mossegada. Aquí podeu trobar el motllo.
Es perfecte per regalar als vostres nebots/des, als companys de feina, a les mestres de l'escola dels vostres fills/es, per fer l'amic invisible, per posar com a detall a sobre del plat el dia de Nadal o Cap d'Any, per posar-les sota l'arbre el dia que arribin els Reis o per fer cagar el Tió.


9 comentarios:

guspires que viatgen amb el vent (Gemma) dijo...

Que maques! M'agraden molt i és molt bona ideia, un regal perfecte i que sorprendrà a tothom. No hi ha res com allò fet per un mateix.
Us, jo no penso amb el Nadal fins que el tinc a sobre, encara que m'agrada molt intento no anticipar-me massa, prou que m'hi fa pensar la tele, les grans superfícies... i el bombardeig consumista que cada dia rebem, des d'octubre fins a gener.
Una forta abraçada i tens un blog genial!

Anónimo dijo...

Quina bona idea Sílvia!!! Ets una GRAN artista de PETITS tresors ;-)

I si proves de fer-ne alguna amb espècies o herbes aromàtiques...? Per maridar amb els vins o caves de festes! jeje

Petonet!
Clara

deliciosa martha dijo...

Moltes gràcies Gemma ;) Jo almenys ja tinc uns quants regalets solventats!

fina dijo...

Hola Marta,
La primera vegada que vaig aterrar al teu bloc era el fons de color negre. Em vaig enganxa de seguida parlaves de les coses efímeres del baobab i, aquest arbre em transporta sempre a l’Àfrica, i feia molt poquet que havia arribat de l'Àfrica i aquest continent i la seva gent em va remoure molt, avui porto l’Àfrica al meu cor i encara penso en tornar un dia)
Aquestes galetes són molt maques una idea brillant per fer un regal, aquest any m’han regalat uns motllos per fer cors i arbres, poder per Nadal faré unes galetes en contes de la Nadala i així serà efímer.
Aquesta entrada és per felicitar-te del nou format és molt maco, les galetes que fas precioses ... i la Daina ja deu ser una mica gran???
Bé, ja vindré un altre dia, salut fins aviat m'agrada molt el teu bloc. està molt bé...¡¡ Quan recordi ja et diré alguna peli més¡¡
Una abraçada

deliciosa martha dijo...

Clareta! Encara farem negoci ;)

Quina il.lusió Fina! Si necessites saber coses de galetes, receptes i altres coses m'ho dius, que tinc la pàgina perfecte per tú ;)

fina dijo...

Moltes gràcies Marta,
fins aviat,segur que torno i segur que compartim:))
Kwaheri

fina dijo...

Gràcies Marta, un plaer¡¡
igualment, en allò que pugui i sàpiga.
En La Vanguardia de divendres anava un suplemet que es diu "sapos y princeses" dins havia una recepta de galetetes per nens:))
fins aviat...¡

fina dijo...

Aquesta recepta l'he posat en els meus blocs preferits**, amb els millors desitjos:
RECEPTA PER SER FELIÇ trobada en una postal de la botiga/degustació CAELUM de Barcelona.
Ingredients:
4 tassetes d’amor,
2 tassetes de lleialtat,
3 tassetes d’oblit d’un mateix
2 tassetes d’amistat
5 cullerades d’esperança
2 cullerades de tendresa
4 parts de fe
1 barrilet molt ple de riure.

S’agafa l’amor i la lleialtat i es barreja a fons amb la fe, s’afegeix tota la tendresa, bondat i comprensió, s’amaneix amb amistat i esperança i es condimenta amb alegria.
Tot seguit ho posem al forn amb rajos de sol.
Molt Bones Festes¡¡)

Anna dijo...

Quina bona idea!
Llàstima que a aquestes alçades ja hem fet tots els amics invisibles i els regals de Nadal... Poser per a l'any que ve!
Aprofito per desitjar-te un 2011 ple de felicitat i noves receptes!!!!