miércoles, 21 de julio de 2010

samarretes pintades

Hi ha poques entrades al blog que no tinguin a veure amb el menjar, però hi ha vegades que ens alimentem d'altres substàncies. I aquesta iniciativa és una d'elles.

Quan tens fills el teu cercle d'amistat s'obre a una nova dimensió. Aquells temes que abans no sabies ni que existien o que fins i tot t'avorrien, formen part ara de la nostra vida quotidiana.

I la Maria és una d'aquestes mares que m'he trobat pel camí. Té un petit preciós, en Pol, amb el que tinc el gust i el plaer de compartir moltes tardes. La Maria va començar a pintar samarretes pel seu fill i, més tard, les comandes li van començar a arribar. Així que ja hi ha una colla de nens i nenes de Badalona que porten les samarretes que ella pinta a casa, quan la resta de les seves activitats i obligacions diàries li deixen un petit respir. Diu que la relaxa.

Així que si voleu seguir deixant que la Maria es relaxi, podeu demanar informació sobre les seves samarretes aquí mateix.

Molta sort!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

de Badalona, de Barcelona, i ...de Suïssa....són les millors samarretes del món! usuaria de les samarretes de la Maria

dolors dijo...

hola , leo sobre tus galletas y camisetas...cómo me puedo poner en contacto contigo si quiero hacer un encargo....gracias...

deliciosa martha dijo...

Hola Dolors, puedes escribirme a deliciosamartha@gmail.com

Muchas gracias ;)

Anónimo dijo...

Estic d'acord amb Anónimo!! Les millors!! Jo tinc dos fills i ja les porten!!!

Anna dijo...

Hola Marta,
feia un munt de temps que no entrava al teu blog i m'ha alegrat veure que continuen les entrades a dojo. M'han encantat les galetes que he anat veient als darrers post. M'he d'animar a provar-les... I per cert, felicitats a la Maria per aquestes samarretes tan autèntiques!!!
Una abraçada!
Anna