martes, 1 de junio de 2010

galetes a alta mar

La Clara ha decidit celebrar els seus 25 anys a alta mar. Ha llogat un catamaran per a una bona colla dels seus millors amics. Quan em va demanar que li fes alguna galeta per regalar, just tenia el motllo perfecte davant meu.
Però per començar, li vaig fer uns peixos-collaret perquè anés penjant del coll a mesura que els seus convidats anaven arribant.

I aquestes van ser les galetes finals que va regalar a tothom que la va acompanyar el passat diumenge.
Aquí els vaixells a punt de partir

I un detall dels collarets

La Clara amb el collaret penjant del coll ;)

I tota la tropa "a bordo"
Moltes felicitats Clara!

6 comentarios:

starbase dijo...

Caram, hi ha persones que saben muntar 'saraos' ben originals. Les galetes han quedat molt maques, as usual!!

:)

Mar dijo...

nena, no tinc paraules :)

Anónimo dijo...

Van tenir molt i molt èxit!!! Des del primer moment, em sembla qeu tindràs alguna comanda aviat, jeje.
Va ser un dia fantàstic!!!

Un petó.
Clara

Arros Molí de Pals dijo...

Moltes gràcies!!! Van tenir un èxit aclaparador!
Em sembla que rebràs alguna comanda aviat... jeje.

Un petó
Clara

deliciosa martha dijo...

Moltes, moltíssimes gràcies a tots! No sabeu el bé que em fan els vostres comentaris ;)

Dolça dijo...

Les galetes em semblen meravelloses, però l'"acompanyament" que varen tenir (el catamarà) em sembla excepcional!
PTNTS
Dolça