miércoles, 12 de mayo de 2010

lucas 2 anys

El Lucas, el fill d’una amiga amb qui sembla que fa dos dies que celebràvem els 20 anys, acaba de fer 2 anys. Quan li vaig demanar a la seva mare quines galetes volia, em va dir que encara era molt petit per triar, però que porta una temporada que només vol jugar amb els “baco” (vaixells en idioma adult). Llàstima que just 2 dies després d’entregar les galetes m’arribes, junt amb 51 motllos nous!, el que té forma de vaixell.

A canvi, però, vaig fer una nova prova. Amb una idea que vaig treure d’un bloc que segueixo que podeu veure aquí, vaig tintar les galetes de color blau, i així només pintar el vaixell. D’aquesta manera, la galeta queda menys ensucrada.
M’han arribat notícies de que la festa que li van preparar va ser un èxit...i les galetes també!

5 comentarios:

Carmen (Dulces bocados) dijo...

T'acabo de conèixer mitjançant gastronomia i cia i m'has captivat, quines coses més maques tens, t'he enllaçat per a no perdre'm res més teu.
Petonets

Glòria dijo...

Això de fer galetes és tot un art, i decorades amb la glaça de colors queden molt boniques. Ahir, precisament, vaig anar a un taller per fer-ne i ja tinc unes quantes propostes.

deliciosa martha dijo...

Benvinguda Carmen! Me'n algro que t'hagi agradat el bloc

Hola Gloria! On vares fer el curs de galetes? es que jo he preguntata a alguns llocs però són cursos on t'ensenyen el més bàsic i no n'he trobat cap que em fes el pes

Francesc dijo...

Unes galetes precioses. Tens una traça!!! Salutacions

MAR dijo...

ohhhhhhhh quiina monada de BACOSSS que li has fet al Lucas.

Ptonets