jueves, 6 de mayo de 2010

deliciosamartha a la formula 1

Aquestes han sigut les galetes triades per l'hotel on s'allotjaran els pilots de la Fórmula 1 d'aquest cap de setmana. Va ser una procés una mica difícil, ja que no podíem fer galetes en forma de cotxes, ni motos ni amb la forma del circuit. Finalment vàrem decidir posar les galetes dins una funda i amb una cinta que ens ha proporcionat l'hotel, com si fos una acreditació (veureu algunes fotos més endavant)

També vàrem fe uns cascos:


I unes rodes:

I aquí teniu unes quantes fotos de com l'hotel ha adaptat les galetes per fer-ne una bona presentació.

5 comentarios:

starbase dijo...

Jo no sóc cap mega-fan de la F1, però aquestes galetes em resulten molt atractives!! Han quedat molt maques.

Mar Calpena dijo...

Xulíssimes! Jo sóc l'Alonso i em quedo a l'hotel per menjar-me les dels meus contrincants mentre corren...

guspires que viatgen amb el vent (Gemma) dijo...

T'han quedat molt bé. Felicitats!

Francesc dijo...

Això sí que és creativitat! Realment us ho havien posat difícil. Salutacions

deliciosa martha dijo...

Moltes gràcies a tots!
Ja vaig mirar la tele a veure si veia alguna de les nostres banderes pel circuit ;)