jueves, 25 de marzo de 2010

galetes per l'hotel Barceló



Una amiga que treballa a l'hotel Barceló em va demanar que fes unes galetes per fer la descoberta a uns vips de l'hotel.


Quan vaig estudiar hosteleria, vaig treballar uns mesos en un hotel al sud d'Irlanda. Vaig estar fent de cambrera de pisos, és a dir, fent llits i netejant habitacions com una boja. Malgrat semblar una feia desagraida, suposo que el fet de ser jove i estar sola en un país estranger, van fer que guardi molt bon record d'aquella època. I allà me'n vaig fer un tip de fer descobertes, que no és res més que passar per totes les habitacions a mitja tarda, "obrir" els llençols per tal que quedin llestos per posar-te dins el llit, i deixar un detall als clients a sobre del coixí.

Normalment es deixen xocolates o alguna flor però en aquest cas els vips del Barceló es trobaran una galeta de la factoria "deliciosamartha" !



1 comentario:

Xavier dijo...

Caram! Tenen molt bona pinta! Quina sopresa trobar-te-les!