domingo, 13 de diciembre de 2009

galetes decorades, nou projecte

Va començar per casualitat. Va ser l'aniversari del fill d'una amiga i vaig fer-li un regal: galetes decorades amb formes d'animals. I van tenir èxit. I m'han començat a demanar més i més galetes. Així que junt amb la meva germana, hem començat a prendre'ns en serio això d'enfornar, coure i decorar una a una, de la manera més artesanal, aquestes delicioses galetes decorades. Ara mateix estem enfeinades atenent diferents comandes, però tenim molt més temps i encara més ganes d'atendre més comandes.
Com molts i moltes de vosaltres m'heu demanat fotografies, us en penjo unes quantes i a mesura que anem fent, anirem penjant-ne de noves.
Marietes per l'aniversari d'en Vicenç

I també ànecs...

I conills....

Bob esponja que van servir per donar com a invitació de la festa d'anivesari de l'Alessandra (per els nens. Per les nenes vàrem fer Kittys)

I més Kittys que la petita Maria va portar a la guarderia i va regalar a tots els nens de la seva classe



I els lleons. En Martí va fer 2 anys i va a la classe dels lleons a la guarderia, així doncs...

...va regalar lleons a tots els nens de la classe.


Tenim moooltes comandes pendents per aquest Nadal. Són motius nadalencs que seriran per adornar l'arbre, per colocar a sobre el plat i donar-li a la taula un toc diferent, per regalar a l'amic invisible, per fer cagar el tió, per regalar als nens i també per posar als tres Reis la nit que venen a posar els regals. Quan tingui les fotos us les ensenyo.
En breu, la pàgina web www.deliciosamartha.com estarà activa.
Si voleu fer qualsevol consulta o comanda, us podeu dirigir a:
silvia@deliciosamartha.com (aquest encara no està actiu)
Les galetes són vertaders regals que es poden utilitzar en qualsevol ocasió: aniversaris, regals d'empresa, dates assenyalades, per donar un missatge a algú d'una manera original i dolça, per adornar l'arbre de nadal o la taula, per regalar a l'amic invisible, per celebrar un casament o un naixement, per fer-la servir d'invitació a alguna festa, per personalitzar un sopar, ...
Com veieu són moltes les ocasions on es poden utilitzar aquestes galetes. Segur que encertareu!

17 comentarios:

Albhert dijo...

Bona idea! has de fer un blog exclusiu per aquestes galetes immediatament (o millor una web, directament!)

sil dijo...

Felicitats a les dues per aquest nou projecte!!
Ja tinc ganes de tornar a casa per probar i regalar alguna d'aquestes delicioses galetes :))

Moltíssima sort!

Mar Calpena dijo...

Quina preciositat de galetes! I em sembla un projecte molt engrescador! Ves-nos-en informant, plis...

Sara Maria dijo...

Felicitats pel nou projecte!! Són precioses...

Manel Guirado dijo...

Que guai, Silvia.
Tot un negoci... Molt maco!

Massitet dijo...

Ei, Sílvia!
Moltes felicitats per la idea i per dur-la a terme! En prenc nota i espero veure el nou lloc web.

Molt bé!

Monique dijo...

Ei, em sembla una idea genial i ja hi podeu comptar pq quan en Marc faci 1 any voldrem galetes per la classe dels Cargolets!!!!! I taaant que sí!! Fins aviat.

Glòria dijo...

Sóu unes artistes!

Mar dijo...

M'encanten!!! Endevant Teresines. Ja tinc ganes de fer la meva comanda. Els nostres millors desitjos ;)

Normal y Corriente dijo...

Ostres que xules!!! La veritat que m'agraden molt...hem de parlar pels cumples que s'acosten al Gener... petons grans a les nenes i un de petit al nen.

Anónimo dijo...

Felcitats a les "Cake sisters" per aquesta idea tan orginal. D'aquí dos dies us veig muntades en el dolar i amb comandes dels emirats...! Ja li comentaré a la Bàbara.
Maria Rosa

MAR dijo...

Carai que bé no ??? galetaire professional !!!!!!!! són genial estàn molt ben fetes però quina paciència i quan de temps deu portar cada una d'elles perquè desprès se les menjin en un tris...

petunets i sort

margot dijo...

Que chulas, m'agrada la mariquita.
El talla pastas de la Kitty on las comprat?
Petons
Margot

Francesc dijo...

Mare meua, quines galetes!!!! Sou unes artistes!!! Us desitge tota la sort del món en aquest projecte!!! BON NADAL!!!

Anónimo dijo...

Quines galetetes tant maques, són precioses.
A Suïsa, per Nadal les penjan als arbres.
Fa temps que segueixo el blog, el vaig trobar per casualitat, té un nom molt maco, Felicitats¡¡¡ per el que fas¡

fina dijo...

Em dic fina, el comentari anterior de Suïssa és meu. M'havia oblidat de posare el nom. Recordeu la pel·lícula del Woody Allen del local on volia que la seva dona fes galetes, "Granujas de medio pelo": "Te he traido unos bombones: no quieres?, són belgicanos"....
Marta la pots posar al bloc, no sé si hi es. Feliç 2010¡¡¡¡

deliciosa martha dijo...

Moltes, moltíssimes gràcies a tothom!!