jueves, 15 de octubre de 2009

dijous (4)

DINAR
Lamentablement no hi ha foto de la botifarra amb seques de l'hora de dinar. ha pogut més la gana...però us podeu imaginar com queda, no?


SOPAR










Bledes amb patates i ceba bullides
No acostumo a menjar aquesta verdura. No em diu res. Però avui al matí l'he vist a plaça i he pensat:
- Vaig a probar-ho; fa anys que no menjo bledes!
Les he bullit amb patates i cebes. Un cop fetes, he saltejat uns grans d'all amb força oli, i quan aquests han estat daurats, i he afegit les bledes amb les patates i la ceba. El resultat? no m'han agradat gens. De fet, la meitat del plat ha anat a parar a les escombraries. I que consti que no acostumo a fer-ho mai. Això de llençar el menjar vull dir. De fet la meva nevera està plena de potets amb la mica d'arròs que em sobra de dinar que el re-aprofito per sopar, o la miqueta de formatge que sobra i que faig servir per fer una crema de formatge per la pasta.
Però amb les bledes ha sigut diferent. Demà al migdia intentaré fer-les com si fes un trinxat, a veure si d'aquesta manera m'agraden més i no acaben llençades.

5 comentarios:

eme de rita dijo...

a mi tampoc m'agraden gens les bledes...i em fa una ràbia! m'agradaria que m'agradés tot!
Sif ent un trinxat millora la cosa...fes-m'ho saber! :)
petonet bonica

pityenlacocina dijo...

pues a mi me encantan las acelgas y siempre que las veo por aqui en londres compro porque no se ven mucho, muy rico el plato, besitos

josep dijo...

primer fes un bull a les bledes soles i després canvies l'aigua.Treuràs la fortor
La diferència es brutal,i si les fas a trocets petits encara millor

deliciosa martha dijo...

Raquel, en breu publico una recepta tipus trinxat on les bledes queden més bones.

Pity, pues a mi no me han acabado de convencer. Creo que es el primer alimento que no me gusta :(

Josep. la propera vegada ho faig tal i com em dius. De totes maneres, les bledes no seran el meu plat preferit

sil dijo...

A que no saps que tinc avui per dinar?! Bledes!!
Només bullides i amb un raig abundant d'oli d'oliva.
Poden semblar avorrides però a mi m'encanten aquestes verdures.
Després de llegir el teu post imaginan-te preparant (i menjant amb mal gust les teves) sempre més me'n recordaré de tu al preparar-les ;))
Tinc nova recomanació cinéfila:
Julie and Julia
Enjoy!!