martes, 7 de abril de 2009

xocolata amb sal

Jo sempre havia sigut de salat. Davant d'una llesca de pa amb tomàquet i pernil i d'una presa de xocolata feta amb un bon cacau, sempre guanyava el pernil. Però desde que em vaig quedar embarassada que el meu paladar ha canviat una mica. No és que ara no em mengi el pa amb tomata i el pernil en detriment de la xocolata...el problema és que ara m'ho menjo tot ja que necessito acabar el àpats amb alguna cosa dolça, i que millor que la xocolata.
Però fa poc he descobert la meva salvació...la xocolata amb sal. Si encara no l'heu tastat us la recomano.
Es un bon detall per portar si us conviden a sopar.

15 comentarios:

La cuina vermella dijo...

Bon dia preciosa!! Ens apuntem la teva recomanació! Un petó.

Mar Calpena dijo...

Molt interessant! Me n'hauré d'agenciar (o no) una rajola...

Sara Maria dijo...

Ha d'estar de mort... Jo he provat la de Lindt amb sal marina i és sublim

deliciosa martha dijo...

Ei, apunteu la recomanació de la Sara Maria: realment la de Lindt és sublim!!!

Francesc dijo...

No l'he tastat mai, però m'apunte això que dius i, sobretot, el de la SaraMaria. Besades

sil dijo...

No només vaig apuntar la recomanació de la Sara Maria sino que ahir mateix vaig fer la comprovació pertinent ;)
Teniu raó: és sublim!!
A canvi jo us deixo la meva:
Al Tapaç 24 (Diputació, 269)podeu gaudir d'uns deliciosos bombons amb un raig d'oli i cristalls de sal maldon absolutament deliciosos.
Que tingueu un bon dia dolç/salat ;)
Tinc ganes de veure-us, nina...
Besito

el pingue dijo...

Uff!!! Qué pinta! Primero un atún con aguacate y con el café unas onzas de este chocolate. Esto, en cuaresma, es pecado. Que lo he leído yo por ahí.....
Un saludo

Roberto

Gemma dijo...

Una combinació boníssima, aquest Nadal vam tastar el torró de xocolata amb kikos i també és boníssim...

illetapitita dijo...

Ostres no ho havia sentit mai!
De ben segr que si la trobo la provo!
Una abraçada!

Normal y Corriente dijo...

Hummmmmm!!! Sal i pebre pel teu aniversari bonica... petons i sopes de galets.

xaro dijo...

M'apunto la sugerencia, tot i que la sal no m'agrada gaire, però el que ha pasat a pendents a dalt de tot es el fantàstic Tataki de tonyina de l'altre post.

Maria Jose dijo...

Ostres això si que no ho coneixia jo i soc fan de la xocolata!!! m´ha fet gràcia això de la sal d´eivissa...a la tenda gourmet del corte ingles de plaça catalunya la vaig veure envassada a preu d´or i aquí n´hi ha a preu tirat...això si l´envàs no és tan fashion però vaja sirà la mateixa no? petonets

Sargantana dijo...

Encara no he tastat la xocolata amb sal però me l'apunto. Sí que n'he menjat amb pebre de cirereta i és boníssima -sempre i quan t'agradin les coses coentes-

taronjaicanyella dijo...

Hola deliciosa martha ! Fa poc he descobert el teu bloc i m'encanta. Ja me'n he fet seguidora i aprofito per fer una recomanació. Jo no sóc molt de xocolata i no l'he provada, però al meu marit li encanta la xocolata amb sèsam.
Fins ben aviat

deliciosa martha dijo...

Francesc, suposo que amb els dies que he trigat ja la deus haber tastat...

Sil, a veure si això que m'expliques ho podem parlar tot sopant ;)


Roberto, y yo que me pensaba que nadie se daría cuenta...besos!

Gemma, no dubtava que tu ja ho coneixeries!

Illetapitita, no deixis de tastar-la. Te la pots guardar per alguna ocasió especial ;)

Normal y Coriente, com sempre, gràcies!!!

Xaro i Maria Jose, no us perdeu aquest plaer!!

Sargantana, m'apunto la teva sugerencia de la xoco amb cireretes!


Benvinguda Taronja i Canyella! Tastarem la xocolata amb sèsam!