viernes, 30 de enero de 2009

II Trobada de bloggers gastronòmics, Fòrum Girona

* foto extreta de la web del Fòrum Gastronòmic

L'any passat i gràcies al màster de comunicació i gastronomia que vaig cursar a la Universitat de Vic, vaig assistir al Forum Gastronòmic de Santiago de Compostela. El Pep Palau, que és un dels màxims organitzadors d'aquesta trobada, va ser un dels nostres "professors" i això ens va animar.

Aquest any li toca el torn a Girona i els bloggaires tornem a tenir el nostre espai amb activitats molt interessants. Ja fa setmanes que estic en contacte tan amb la gent del Fòrum com amb els bloggaires gallecs que vaig conèixer a Santiago per tal d'aconseguir que torni a ser un èxit.

Des d'aquí us animo a tots i totes a que feu la màxima difusió per tal que tots els blogaires tinguin noticia del Fòrum i també a que feu la subscripció per tal de poder-hi assistir d'una manera totalment gratuita. Podeu trobar el programa aquí.

Una vegada anem coneixent qui ens veurem les cares a Girona, ja us aniré explicant, ja que des de la organització m'han demanat si podem donar un cop de mà en muntar una trobada posterior al Fòrum el mateix dissabte, per tal que puguem fer unes tapes i uns vins tots junts.

Animeu-vos!!!

9 comentarios:

La cuina vermella dijo...

Ja em enviat l'acreditació i en Massitet d'Olleta de verdures n'ha fet un post. En farem difussió en la nostra següent entrada! petons a les dues!

Francesc dijo...

Ja ens contareu!! Esperem en candeletes les vostres cròniques.

sil dijo...

Bona trobada, nina!
Aquí et deixo una altre "delícia" :

emederita.blogspot.com

És el blog de la Raqui i els seus preciosos dibuixos.
T'encantarà!
Besito, mami :)

Gourmetdeprovincias dijo...

Nos veremos allí. Ya he solicitado la acreditación, aunque todavía no me ha llegado, pero seguro que la tengo aquí en cualquier momento.

angels dijo...

En Joan i jo, ja tenim confirmades les acreditacions, ara estem buscant allotjament. Fins aviat

El cullerot Festuc dijo...

Silvia, ja tenim a la Daira???
Jo també he demanat l'acreditació...pot estar molt bé, oi???
Petunets,
Eva.

xaro dijo...

Jo tb he demanat l'acreditació, ja anir`s informant!!!

Mar Calpena dijo...

Tinc l'acreditació demanada i l'hotel reservat. Definitivament, m'apunto!

deliciosa martha dijo...

Ens veiem dissabte !!!!!