viernes, 5 de diciembre de 2008

la joven de las especias

Normalment m'agrada veure, olorar, tastar i tocar tot allò que té a veure amb la gastronomia. En el cas de la barreja que es dóna entre el cinema i el menjar, gairabé sempre m'he trobat amb resultats sorprenents.

Però aquesta vegada no ha sigut així.

"La joven de las especias" és la història d'una noia hindú que ha sigut educada per entendre i interpretar les moltes espècies que tenen al seu pais. El resultat però, és el d'una pel·lícula massa ensucrada que acaba explicant una història d'amor de "celuloide" sense gaires coses més.

Si realment voleu conèixer l'ús de les plantes i les espècies de la India sobretot en el camp de la medicina i la sanació, si que us recomano i molt! el documental "Ayurveda, el arte de vivir".

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Osti Silvia, estem en sintonia total. Jo tinc una gran fascinacio per l India i les seves costums. I fa poc vaig veure aqa peli i uf! no la vaig poder acabar. la veritat es que aixo del bollywood no sempre surt be. Pero el que et volia dir te mes a veure amb l'ayurveda que com saps es la medicina tradicional en aquest pais, i de fet una de les mes antigues del mon, i on els medicaments estan fets amb plantes i on el massatge te un paper fonamental. Doncs be, la meva sogra es teraputa ayurvedica des de fa anys i va ser una de les promotores d aquesta peli sobre aquesta medicina. I res, que m ha fet gracia. Coincidencies de la vida jajaja. Petons
Eva

Francesc dijo...

A mi també m'atrau molt l'Índia i les cultures orientals. Per cert, t'he enllaçat al meu bloc dins l'apartat "el llibre de sent Soví del segle XXI". Salutacions

deliciosa martha dijo...

Hola Eva! ostres, em podries facilitar les dades de la teva sogra per poder fer-li una visita? Si vols pots fer-me arribar les dades al mail per major privacitat: deliciosamartha@gmail.com
Moltes gràcies!

Ei Francesc, t'enllaço ara mateix!

Delfica dijo...

Justament la vaig veure ahir nit. No em va agradar gens, però la veritat és que pica un pelet la curiositat.
Salutacions.

la raTeta Miquey dijo...

Seguit d'imatges que la seva unitat no es pot considerar pel·licula. Acabo d'aterrar en el teu bloc i és molt macu. Felicitats!!