domingo, 30 de noviembre de 2008

crema de carbassa amb llagostins a la planxa i ou "poché"


Aquesta recepta l'he tret de l'últim "Descobrir Cuina" i l'he adaptat una mica a la meva manera. No ho sembla però atipa bastant, així que pot ser un plat únic per sopar o bé servirem de segon plat alguna cosa lleugera.

INGREDIENTS PER A 4 PERSONES
- 1 carbassa mitjana
- 1 ceba mitjana
- crema de llet de soja o d'avena (per mi això és molt important. Si la crema de llet és de vaca, no queda el mateix gust)
- 3 llagostins per cap (12 unitats)
- pipes de carbassa torrades
- 4 ous
- sal, pebre, oli

COM ES FA
- Per fer la crema veure aquí
- Per fer els ous poche utilitzar el mateix procediment que aquí
- Per muntar el plat ho farem de la següent manera: col·loquem les llavors de carbassa torrades al fons del plat. Al centre posem l'ou poché. I al voltant, els 3 llagostins. Jo us recomano servir el plat així a taula, i després allà abocar-hi la crema. Si el serviu a taula ja amb tots els ingredients servits, els vostres convidats no podran veure el muntatge del plat...i val la pena!!

Bon profit!

3 comentarios:

La cuina vermella dijo...

quina pinta més suculenta!

Com et trobes? ja falta poc, no?
petons a les dues.

Gemma dijo...

M'encanta la crema de carbassa... Avui en tinc per sopar, i em sembla que et copiaré la idea dels ous pouché :)
Llàstima que no tinc llagostins, que si no, també n'hi poso!

deliciosa martha dijo...

Hola Cuina vermella!
Doncs si, unes 3 setmanes...com que ja estic de baixa, no surto de la cuina ;) Moltes gràcies!

Gemma, veuràs quina delícia quan l'ou es barregi amb la crema de carbassa...mmmmmmm...no hi fa res si no tens llagostins!!