miércoles, 30 de julio de 2008

mercat de cuines del món

La Laia torna a sorprendre’m amb una nova proposta culinària molt interessant.
Sembla tenir una agenda cultural-culinària que em permet estar al dia de tot allò que passa. La única cosa que li demano es que l’any vinent m’avisi amb temps per poder-ne gaudir.

“Una fajita, un kebab, cuscús, pollastre tandorii , asado argentí, mojitos, arepas, paella valenciana.....us imagineu haver d’escollir entre plats de més de dotze països?
Aquest dissabte 26 d’agost ha tingut lloc a Torroella de Montgrí una nova edició del mercat de Cuines del Món.
Aquesta iniciativa organitzada per les Juventuts Musicals de Torroella I la GRAMC (Grups de Recerca i Actuació Sobre Minories Culturals) ens va portar fins al Passeig de l’Església d’aquesta població empordanesa, on es van instal·lar petites parades on ens oferien la possibilitat de degustar la cuina més autèntica de països com Mèxic , Bolivia, India, Sudan, Marroc, França. Equador o València. Per a uns aficionats a la gastronomia com nosaltres una veritable bogeria! Tot plegat acompanyat d’una bon concert i una bon Mojito!
Ens va costar decidir-nos, però finalment vam optar per la cuina India, algun platillo Mexicà i unes postres del Marroc. Tot estava boníssim.
Em penso que les imatges parlen per si soles. Jo l’any que ve, com cada any, no m’ho perdo!! Un veritable plaer pels sentits! “

2 comentarios:

clara dijo...

mmmmm quina gana!
Que be que no deixem passar aquests esdeveniments!


una forta abraçada!

deliciosa martha dijo...

La Laia m'ha promès que la propera vegada ens avisarà, perquè poguem anar-hi juntes ;)