viernes, 13 de junio de 2008

museu de la confitura

"Una olor dolça perfuma la cuina. La llum converteix en calidoscopis de colors els pots de vidre arrenglerats al marbre. Ha arribat l'hora de fer confitura"

Quina frase més suggerent, no? A mi m'han vingut ganes de sortir corrents a comprar fruita i ficar-me a la cuina a fer confitura. La veritat és que no he visitat mai aquest museu, però una "buscadora de tresors gastronòmics" m'ha fet arribar aquesta invitació. Després de visitar la pàgina web d'aquest racó deliciós, miraré de fer una escapadeta a Torrent. Feu una ullada, us asseguro que val molt la pena MUSEU DE LA CONFITURA

Moltes gràcies Clara...!!!

7 comentarios:

olletadeverdures dijo...

Hola Martha!
Al darrer número del Descobrir Cuina parlen del Museu en un reportatge i la veritat és que m'ha passat com tu: em van agafar una genes bojes d'anar a fer una visita! Té molt, molt, molt bona pinta, tot plegat...

Iris dijo...

Fa un parell d'anys, crec, el museu va participar al Cuines de TV3 i llavors va ser quan em vaig assabentar de la seva existència, a veure si m'animo i m'hi apropo que ha de ser preciós visitar-ho...

clara dijo...

Es tracta d'un petit museu amb aromes de fruita, exquisit. Sobretot venen ganes de visitar-lo quan la Rosa Regàs, l'experta confitera, està treballant a la cuina.
Ja m'expicareu què us en sembla!

clara dijo...

Fe d'errates: el nom de la mestressa és Georgina Regàs, perdó pel lapsus.
fins aviat!

Marosa dijo...

Hola, tinc tantes coses apuntades per fer, per anar a visitar o per anar a sopar que crec que no tindré prou temps aquest estiu a més m'hauré de comprar una altra llibreta! Gràcies Deliciosa Martha per passar-nos les teves troballes

deliciosa martha dijo...

Hola Marosa,
Recorda que sempre puc augmentar les troballes gràcies a la vostra aportació. Així que ja ho saps, si tens alguna recepta, lloc insòlit, racó o curiositat gastronòmica, fes-nos-ho saber!

Sol dijo...

El sábado participé de un curso de "jaleas de flores, de especies y de hierbas aromáticas" en el Museu de la Confitura. Fue una experiencia muy dulce, me gustó mucho el curso. Totalmente recomendable.
¡Saludos!