martes, 13 de mayo de 2008

la bòbila restaurant

Abans de començar a escriure el blog ja havia visitat forces restaurants, havia cuinat molts plats i el meu interès per tot allò relacionat amb la gastronomia em va portar a escriure en una llibreta temes d’interès que a mida que vaig publicant al bloc, vaig esborrant de la llista com a feina feta.
I una de les anotacions que tenia més ganes de fer era aquesta. Fa un parell d’estius que em van portar a la Bòbila, i vaig sortir encantada.
El Christian, que és una barreja de gens Danesos i Espanyols, ha sabut fer un restaurant d’autor, que tal i com ell diu: “és d’autor perquè es fan les coses com a mi m’agraden”, sense cenyir-se a modes o a cànons socials, malgrat que això, a vegades, li pugui portar algun maldecap.
Val la pena acostar-se fins a La Bisbal de l’Empordà per conèixer casa seva.
El restaurant comparteix espai amb una antiga fàbrica de fer maons, que avui en dia és un taller de restauració de mobles vinguts d’arreu del món. I l’estança on s’ubica el restaurant està rodejada per finestrals que comencen a terra i acaben al sostre, deixant entrar tota la llum de l’Empordà. És un espai obert, on la cuina es deixa veure sense vergonyes.
Les taules i el mobiliari han estat triats amb un gust que fan del lloc un espai còmode que convida a gaudir del menjar amb molta calma.
Des de fa uns mesos, el Christian ha estrenat un nou espai: un dels forns que hi ha dins la Bòbila serveix com a reservat per celebrar actes més íntims, amb un menú proposat per ell mateix.
A vegades és una cosa delicada això de recomanar restaurants, però us asseguro que La Bòbila val la pena. Si mai us decidiu a anar-hi, truqueu al Christian per fer-li la reserva i per dir-li que hi anireu. A ell li agrada preparar amb molta cura i d’una manera casi personalitzada, els diferents plats que arribaran a taula. El temps s’aturarà per unes hores, i amb un fil musical ple de colors, gaudireu d’un vertader festí culinari.
Sopa de Primavera amb Brots, flors i Formatge de Cabra
Makis Vegetals
5 Cereals al Pebre
Tataki de Tomàquet amb Foie Fresc
Rotllets de Vedella amb Ceba Tendra (impressionant...)
I la opció vegetariana als Rotllets: Carxofes amb algues i Flors
I el vi, una delícia en perill d'extinció
LA BÒBILA
La Bisbal de l’Empordà
972.630.359

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Me l'apunto!!!..Naltres els caps de setmana anem a St. Antoni de Calonge...així que com que ens queda rpop i anirem...Quina pinta que fan tots els plats!!!...I si no és molt pregunatr: de preu que tal??
Petunets,
Eva (terrassa)

deliciosa martha dijo...

Hola Eva,

Doncs aquest menú ens va sortir per 45€ per persona, però els plats estan entre els 8€, 14€, 12€, 21€, depenent del què triis. Sobretot truca'l abans d'anar-hi, i digue-li que deliciosamartha us el recomana que jo ara li escric i li comento.
Petunets per tú també!

gina dijo...

haurem d'anar-hi.
la teva germana on viu o on treballa. no se si la coneixaré-

Anónimo dijo...

Un lloc, un menjar i una gent senzillament memorables. Ja tinc ganes de tornar-hi ben aviat. Des d´aqui doncs, em sumo a aquest gran suggeriment. Per cert Marta, permetem un petit apunt, La Bòbila és a Corçà, un poblet molt aprop de La Bisbal.
Dos petons.

deliciosa martha dijo...

Anònim, el Christian també em va trucar per fer-me aquest petit apunt...la població és Corçà, perdó!

Tres petons millor?

Marosa dijo...

Jo també me l'apunto, no sabria que demanar...tot té un aspecte memorable. M'agrada molt el nom ja que vinc d'una família de rajolers! Boranit que diem a Badalona.

deliciosa martha dijo...

Marosa, un dia quan estiguis de camí cap a Cadaqués et pares a Corçà. Ja veuràs com a La Bòbila faràs un àpat memorable.

Anónimo dijo...

Dons a mi no em va agradar, preus cars, servei pèsimm....