domingo, 18 de mayo de 2008

bar restaurant Cap de Creus



Per mi sempre és un viatge que val la pena. Ja fa molts anys que ho vaig descobrir. Per mi no és pas on moren les muntanyes del Pirineu, sinó que jo m'imagino que és on neixen. On comença la cadena que porta els aires de l'Empordà i la força d'aquest racó del mediterrani cap a les muntanyes, plenes de llacs i flors de neu.

El Cap de Creus és un lloc especial.

I val la pena aturar-se al bar restaurant ubicat dins una casa amb una figura fantasmagòrica que aguanta sola els embats del vent fent companyia al far que encara guia als mariners de la zona. La carta no és molt extensa, però fan uns curris dels de veritat i un peixet al forn a l'antiga que lliga molt bé amb el vent que sempre xiula i una ampolla de vi fresqueta.

Imprescindible reservar taula, i si podeu demanau-ne una que estigui al costat de la finestra. La vista és espectacular.


11 comentarios:

Marosa dijo...

Sempre que podem, coincidint amb la lluna plena anem al restaurant Cap de Creus a menjar uns dels curris de bou més bons del món mundial. Gràcies Chris, ets un artista! L'espectacle de la lluna sobre el mar es fantàstic i dificil d'oblidar...Us ho recomano, ja me'n direu quelcom!

deliciosa martha dijo...

He estat a molts llocs amb lluna a plena a Cadaqués, però encara no he tastat un àpat al Cap de Creus amb una nit tan especial. Ho tastaré i et diré el què.

Joan dijo...

Ostres!, arribo tard a aquest post..i realment m'arriba a l'ànima!. Sóc un apassionat del Cap de Creus, vaig a Colera sempre que puc (a ón hi estic empadronat), i precisament aquest Sant Joan el passarem amb amics i els nens a Cala Culip, just al costat del Cap.
Una terra única i encisadora.
Salut!
Joan

Marosa dijo...

Nosaltres farem vacances pel juliol, la lluna plena serà el divendres 18 i no faltarem a fer el nostre àpat a Cap de Creus! A veure si coincidim. Com que estarem tot el mes a Cadaquès ja em faràs saber si hi pujes i podríem fer un gintònic al meu jardí del Llané! Joan, tu també hi estàs convidat.

deliciosa martha dijo...

ja hi pots comptar! Deixa'm una adreça on et pugui contactar!!

Marosa dijo...

Ostres, hem fet vacances el meu portàtil i jo i avui, a l'arribar de Cdqs l'he posat en marxa, he entrat al teu blog i he vist que em demanaves l'adreça per poder contactar, quina llàstima....! De totes maneres continuaré pujant els caps de setmana. El meu telèfon 606371281. Sóc la mare de l'Iu, la Maria Rosa. Una abraçada

deliciosa martha dijo...

Marosa, m'apunto el telèfon. Cap a finals d'agost tornarem a ser-hi. A veure si aquesta vegada podem gaudir del Llané, del gintonic, de la Lluna i del que volguem!!!!!!!

Anónimo dijo...

Hola sil bonica,
com va tot?
Vaig estar per casa aquest agost pero realment he estat per la costa brava o sigui que no m he plantejat trucar-te. Potser a l octubre.
Pero et volia deixar una nota sobre aquest restaurant on vam estar la semana passada. De fet el lloc es espectacular. Nosaltres vam optar per un dinar amb vistes al mar, seguit d uns cafes/copes a la terrassa amb la tramuntana fent acte de presencia. La veritat es que l arros que vam demanar no era massa bo, pero uns amics es van demanar el curri i van flipar. De totes maneres realment val la pena anar-hi per l ambient tan mediterrani i que tan anyoro.
Moltissims petons
Eva

deliciosa martha dijo...

Ostres, la setmana passada noslatres també hi erem...quina llàstima no haver-nos vist. T'hagués pogut ensenyar la meva panxa ;)

Marosa dijo...

Aquesta panxa que vols ensenyar suposo que no es dels tecs que us foteu allende les fronteres....! Així que MOLTES FELICITATS i una forta abraçada

deliciosa martha dijo...

Siii Marosa!!! Sembla que arriba una altra mena de delícia a la meva vida ;)