sábado, 19 de abril de 2008

etiòpia amb gracia

Més corresponsals a deliciosamartha. Aquesta vegada s'estrena la Laia per descobrir-nos un dels seus racons preferits i que només guarda per aquelles ocasions més especials.
Què és el que m'agrada més del que m'explica la Laia? que es pot menjar (bé, em sembla que S'HA DE MENJAR) amb els dits. Pot ser un bon lloc per anar-hi amb nens aventurers de totes les edats

per Laia Moreras


En un barri com Gràcia, on hi pots trobar des de un restaurant grec, a un de siri, a un japonès o un coreà, no hi podia faltar un restaurant etíop. Seria un de tants si no fos pel fet que és l’únic en tot l’Estat Espanyol. Potser per aquesta singularitat juntament amb el fet de que es menja amb les mans no ens vam poder resistir a provar-lo.

L’Abissínia és sens dubte una proposta gastronòmica molt recomanable. La història d’Etiòpia és una de les més antigues del món. Cultura, clima , art...tot es fusiona per crear una cuina excepcional en un local amb una bona ambientació i un servei amable i predisposat a ajudar a aquells que descobreixen per primera vegada la seva carta.
Hi vam podem trobar uns originals plats combinats amb carn o vegetarians que es serveixen sobre una base del tradicional pa etíop: la injera. És semblant a la base de pizza i està fet de tef, un cereal local.
EL Doro wat és un dels plats estrella. Es tracta de pollastre servit amb una salsa picant feta de mantega, ceba i xili i acompanyat de formatge fresc....la combinació és espectacular.

Tot i no estar acostumats a uns sabors complexes, carregats d’espècies i sorprenents al paladar, a menjar amb les mans o a seure arran de terra, l’Abissínia et permet submergir-te amb els sentits fins al cor de l’Àfrica: Etiòpia. Una nova experiència.


Abissínia
Torrent de les Flors, 55
Barcelona-08024
93.213.07.85
Millor reservar.

3 comentarios:

Martunis dijo...

Vaig anar-hi fa poc...i em va sorpendre...quina manera més diferent de menjar!!

Anuski dijo...

Jo hi vaig anar a sopar fa cosa d'un parell de mesos i és molt curiós... Vam demanar dos combinats (érem dues persones) un de carn i l'altre vegetarià. Els diferents platets servits a la safata gran eren qüasi tos boníssims, però el que vaig trobar mès fluix va ser el pà. La textura és massa "xiclet" i té un gust insípid. Al inici de menjar-ne va bé la combinació de "soso" amb el picant de la resta del plat, però a mesura que n'anava menjant empitjorava i em va acabant venint fàstics i tot.. Igualment, és recomanable anar-hi i provar-ho.

deliciosa martha dijo...

Hola Martunis i Anuski,
Doncs la veritat és que no sé que dir-vos. Ja veieu que no conec personalment aquest restaurant. la crònica és de la laia. Pero veient els diferents comentaris que genera, m'estan entrant ganes d'anar-hi...