martes, 11 de marzo de 2008

ja em sopat en bloc!


Finalment, i després de molts mails, continues actualitzacions en el bloc de la Mar, després de fer la tria de restaurant, de posar-me al dia de la resta de blocs que assistirien al sopar i de carregar la bateria de la càmara, va arribar el moment de conèixer les cares de tota aquella gent que normalment llegeixo, de tota aquella gent que té la mateixa aficció/passió que jo, de tots i totes els que no es cansen de parlar de menjar de vins i de tot allò que envolta el món de la gastronomia.

Erem més de 30 i en hores mortes vaig fer uns cartellets amb el nom del bloc i el nom del propietari/a per facilitar la comunicació entre nosaltres.
Va ser un sopar fantàstic, on de seguida em vaig sentir com si estigués a casa, entre gent gens extranya.
Espero que hi hagi més sopars on poder parlar més uns amb els altres (potser la distribuició de la taula limitava les converses amb els mes propers) i on l'intercanvi sigui úna espècie de bacanal, on tots sapiguem de tots.
Moltes gràcies Mar per...tot.
Si voleu llegir més cròniques aquí en teniu unes quantes: Massitet, Starbase, Amphitrion, Baixa gastronomia, Jalancia, Un cocinillas on-line, 3 o 4 al dia, Tiritinyam

9 comentarios:

Maurici Serra dijo...

noia que be que ho has explicat. Cal repetir I millorar potser en un dinar.

Un plaer

ignacio dijo...

Martha por fin averiguo quien hizo las etiquetas!!! en mi blog me lo preguntaba.
Muchas gracias fue una idea que sin duda ayudó a que la cena fuese un éxito.

deliciosa martha dijo...

Bueno Ignacio, me alegro. La verdad es que fue una idea de cuando coincidí con los blogguers gallegos. Ibamos sin identificar y la comunicación fué un poco más difícil y complicada.
Tenemos que repetir, y yo ya tengo una propuesta. A ver si más adelante hablamos

latiquismiquis dijo...

Va ser tot un encert!
No estaràs pensant també en un sopar "Yo pongo"?
Fins aviat!

Pilarvi dijo...

Hola Martha,
Molt bona idea la targeta amb les identitats de cadascú, em guardo la meva com si fos un souvenir.
De totes maneres espero no haver de recórrer als records gaire sovint, el que voldrà dir que ho repetirem!!
Ha estat un plaer haver-te conegut.
L'explicació de les proporcions de "maizena" em va m'ha marcar ;-))

Salut!
Pilar.

deliciosa martha dijo...

Tiquis, "Yo pongo" i "en casa de qúién"?

deliciosa martha dijo...

Pilar, doncs a mi m'agradaria saber una mica més de vins i menys de maicena. Per això em de fer una altra trobada!

latiquismiquis dijo...

...busquem local!!!! ;)

deliciosa martha dijo...

Tiquis, jo ja el tinc el lloc, encara que el pressupost és una mica elevat...ja us diré