martes, 18 de marzo de 2008

betawi, menjar indonesi


Divendres al vespre vàrem anar a sopar a un d'aquells restaurants que t'hi han de portar perquè queden una mica amagats entre els carrerons antics de la Barcelona del segle passat, just davant del cafè modernista dels "Quatre Gats". Un autèntic racó deliciós.
El Lucas creix mica en mica dins la panxa de la seva mare, des que el passat mes d'agost alguna ànima d'algun racó d'Indonesia va entrar dins la panxa de la Elsa. Així que la tria del restaurant no va poder ser més encertada: el Betawi, un restaurant de menjar indonesi portat per una dona petita i amb un somriure mooooolt gran on el seu marit, que és català, també hi posa el seu aroma. Van tenir els seus moments de glòria després de sortir al Karakia per explicar qui són a través del que mengen.
La llista de plats la podeu consultar a la pàgina web, encara que puc dir-vos que ens va sorprendre molt positivament. L'amanida de papaia verda, els fideus d'arròs amb gambes o el rotllet de verdures amb una salsa lleugerament picant van ser algunes de les nostres opcions. Els gustos són els típics d'aquella zona del món, però penso que una mica adaptats als nostres paladars, de manera que ni el picant ni els sabors massa forts no són cap impediment per poder gaudir del banquet. Em va fer gracia trobar-hi el "Perro Verde" un verdejo que m'agrada molt i que va combinar molt bé amb tot l'àpat.
El restaurant té dues plantes. La part superior és més àmplia i hi caben taules més grans. Jo us recomano que si truqueu per reservar demaneu alguna de les taules del pis de baix (una de quatre i un parell de dues persones), molt més silencioses, amb la finestra que dóna al carrer Montsió, que és un autèntic aparador.
El preu aproximat és d'uns 20 euros per persona.

Montsió 6(BCN)
Tel. 93 412.62.64

2 comentarios:

Sara Maria dijo...

El conec des que el van obrir, i, ja que el tinc al costat de casa, és un dels que tinc com a restaurants de "capçalera". Jo que sóc afeccionada als picants, en fan alguns plats, que no són exagerament picants, que són molt bons.

deliciosa martha dijo...

Hola Sara Maria, doncs si tens més sugerències de racons com aquest, fes-m'ho saber!!