jueves, 20 de diciembre de 2007

per un 2008 més dolç i per un any de vida

Haver estudiat hostaleria no garanteix saber cuinar o tenir traça amb els fogons. I aquest és el cas de l'Eva. Entre nosaltres quan ens referim als seus menús i la seva manera de cuinar o fem amb el sobrenom de "la del menú infantil" pel caire que tenen els seus guisats. Evidentment és una exageració, ja que fa un pollastre amb verdures a l'estil oriental i un pastís de xocolata que n'hi ha per llepar-se els dits.
Però es clar, a vegades es queixa de no poder tenir un lloc en aquest bloc pel fet de no poder presentar cap recepta "digna" , com diu ella.
Fa 2 dies, era a la feina i es va presentar un missatger amb un paquet per mi. Pensava que era d'algun client satisfet i agraït per la meva tasca en l'organització del seu banquet. Però l'autora del paquet no era sinó "la del menú infantil" que m'enviava aquesta espècie de "cubo Rubik" per desitjar-me un 2008 ben dolç, i de pas tenir l'esperança de poder sortir a deliciosamartha.
Doncs que sàpigues Eva que no només aquest regal teu ha servit per fer-te entrar a la meva vasa virtual, sinó que també serveix per celebrar que DELICIOSA MARTHA fa un any que volta pel ciberespai.
I deixa'm dir de pas que les teves virtuts van mooooolt més enllà del focs. Potser és la primera vegada que entres a la meva casa virtual, però l'altra casa, la de veritat, la tens sempre que tu vulguis per tot el què necessitis ;)

5 comentarios:

Eva LL dijo...

Per Fi!!!!!Moltes Gracies per deixarme entrar en la teva casa virtual...estic encantada...

Per un DolÇ 2008 ...per tots els que compartim aquest espai i ens agrada llegir totes aquestes histories que la Vancells ens explica.

xevi dijo...

Jo soc un dels afortunats que he pogut entrar a la teva casa real i, tot degustant els teus plats deliciosos, m'he adonat de la delicadesa amb que tractes als teus i a les teves coses. No canviïs mai.

Per molts anys!!!

deliciosa martha dijo...

Llorente, mira ve amb quin preu trepitges el 2008!!

deliciosa martha dijo...

Orale güey!! Estrenarem el 2008 amb alguna delicadesa d'aquestes noves que estic aprenent...I promise you!
Aquest any Cadaqués estarà una mica orfe...li devem una visita per compensar ;)

Mar Calpena dijo...

Amb retard, moltes felicitats! I evidentment, que en facis molts més!