jueves, 29 de noviembre de 2007

màster de gastronomia i comunicació



Ja fa 8 setmanes que he començat al Màster de Gastronomia i Comunicació a la universitat de Vic.

Tot va començar un dia, mentre fullejava la revista “Descobrir Cuina” on vaig veure que s’anunciava un màster en gastronomia i comunicació a la Universitat de Vic. Era perfecte: la unió entre gastronomia més la meva recent estrenada faceta de narradora d’aspectes relacionats amb tot aquest món.

El màster tenia una durada d’un any, i s’impartia 3 tardes a la setmana a la Universitat de Vic.

De seguida vaig tenir molt clar que volia fer-lo, però el repte era difícil:
* compaginar l’horari del màster amb el meu, ja de per si força difícil, horari laboral
* compaginar el meu últim any de naturopatia (treballs + exàmens), amb tots els treballs i exàmens del màster
* trobar un foradet per poder seguir practicant la natació (condició in-dis-pen-sable)
* trobar un cangur per la Nina per als dies massa complicats
* trobar una font de finançament per poder pagar el màster

El primer va ser parlar amb el meu cap, evidentment. Sense la seva ajuda, tots els meus plans no podien tirar endavant.
Malgrat que al principi no ho veia molt clar, finalment va accedir a donar-me el permís per fer jornada intensiva els dies del màster i....... a treballar tots els dissabtes de l’any (tot plaer té la seva penitència).
La resta de condicions no han sigut res més que posar-hi ganes, energia, esforç, treball, i sobretot, molta col·laboració per part del meu entorn.

De moment, tot aquest replantejament de vida per un any, esta valent la pena. El màster està resultant ser molt interessant: classes d’història on aprenem d’on ve la paraula poti-poti o el perquè avui en dia mengem amb coberts, classes de fotografia on malauradament te n’adones que aquelles meravelloses fotos de les que estaves tan orgullosa no estan taaaan ben fetes com et pensaves, classes on aprendre de quines guies i de quines revistes gastronòmiques t’has de refiar, classes de nutrició, i les classes d’estudi dels aliments impartides per grans professionals del món de la gastronomia.

A tot això he de dir que avui s’afegeix un blog nou a la meva llista: és l’adreça del blog del màster, de la qual des d’avui fins que acabi el curs, en seré l’administradora. Així que, si voleu saber què hi passa, que fem, qui som, i tot allò que mica en mica anem aprenent, podeu donar-hi un cop d’ull quan vulgueu.Tot va començar un dia, mentre


No hay comentarios: