sábado, 13 de octubre de 2007

Ix! de Cadaqués

Ix! és una expressió habitual que es pot sentir passejant pels carrers de Cadaqués. També quan surts d'una botiga, o quan et creues amb algú pel carrer, et poden obsequiar amb aquesta peculiar manera de saludar.
Ix! també és el nom d'un restaurant amb una de les millors vistes del poble, i on el mar està tan aprop de la teva taula, que gairabé el toques amb les mans. Avui, el meu pare i jo, em aconseguit que la meva mare deixi el seu refugi dels Caials, per compartir una deliciosa paella de marisc, especialitat de la casa, acompanyada d'un Alvariño fresquet. No fan reserves, i la cuina obre a les 13.00h. Si no trigueu gaire a anar-hi, encara podreu disfrutar d'aquest Sol de tardor i de Cadaqués una mica més tranquil que a ple mes d'agost.

RESTAURANT IX!
Platja des Poal
Cadaqués


6 comentarios:

xevi dijo...

t'has oblidat els musclos de roca que s'han de demanar a l'espera de la paella. I cap al gener/febrer potser pots trobar garotes!!!

ix...

deliciosa martha dijo...

Tu si que en saps d'anar pel món...ja els vàrem demanar!!! Aquests 3 dies Cadaqués estava...divíííííííííí

ix! dijo...

ix! també és el nom del meu grup, que te un tros a cadaqués i l'altre a sabadell

vols escoltar-nos?
www.myspace.com/ixcadaques

encantat de saludar-te

deliciosa martha dijo...

Ix!!! Que no sé què passa que no puc veure el video...tinc curiositat per saber qui sou..Cadaqués és tan petit!

Anónimo dijo...

....Al passeig toquen sardanes. En els bars, il·luminats, no hi ha prou taules. Les cases tenen els balcons oberts. Tornem a veure els rostres coneguts, que cada estiu apareixen amb fidelitat, i és que els qui de petits han passat estius a Cadaqués no poden deixar-ho. En tenen mil records. A cada platja, a cada pedra ...hi ha un boci de llur vida, que sempre més, des de despatxos i oficines, enyoren i que de tant en tant han de venir a veure, per convèncer-se que realment van viure aquells moments de felicitat. L'aire de Cadaqués sembla que contingui droga.Un cop un s'hi acostuma, no ho pot deixar....... Tot l'any a Cadaqués (Anna Maria Dalí)

deliciosa martha dijo...

Anònim o anònima...has aconseguit fer diana. Avui vaig a dormir més feliç ;)