lunes, 29 de octubre de 2007

espai sucre segona part

L'Espai Sucre i les mans de la seva Xef em van tornar a sorprendre el passat dissabte a la nit. I dic "em van tornar a sorprendre" perquè al mes de gener ja vaig visitar aquest taller d'alquímia habitat per formigues. Cada dia es capbussen en mars de sucre per fer aparèixer creacions més semblants a obres d'art que no pas a plats sortits d'una cuina.

Em vaig sentir transportada fora de Barcelona, perquè les altres taules eren plenes de cares coreanes, americanes i sueques, que havien fet un llarg viatge per poder estar aquella nit a l'Espai Sucre. Nosaltres vàrem compartir viatge ni més ni menys que amb la mare de la Xef, la Karina, vinguda directament de Buenos Aires per comprovar, càmara en mà, a què juga ara la seva filla.

Un cop vàrem seure a taula, la noció del temps va desaparèixer. Podíem triar entre el Menú Salat (6 plats), el Menú Grand (5 postres), el Menú Petit (3 postres) o el Menú de Xocolata. Finalment el Menú Degustació (2 salats i 3 postres) va guanyar i no ens va decebre.

Ja sé que hi ha milers d'adjectius per descriure cadascun dels plats, i també hi ha mil adjectius més per explicar què sents quan menges un dels postres de la Dani, però ara mateix no em veig capaç d'adjectivar el sopar de dissabte a la nit. No trobo les paraules per tal de poder ser del tot justa.

Aneu-hi. És tot el que us puc dir.






Rogers amb Pa de Pessic de Cacahuet, Espinacs i Mel








Pastís d'Oliva Verge extra, Préssec Blanc, Oliva Verda i San Simó (formatge fumat)










"Ginger Ale", Cogombre i Xarrup de Pinya-Estragó




ESPAI SUCRE
c. princesa 53, local 2
93.268.16.30
http://www.espaisucre.com/

2 comentarios:

Olium dijo...

El pastís d'oliva no té preu(bueno si que el té, però es increible el contacte a la boca)

deliciosa martha dijo...

Olium, el postre del pastís d'oliva va ser el que més em va agradar...el pastís barrejat amb el gelat de préssec i la salsa del formatge San Simó és ...sublim!!!