martes, 30 de octubre de 2007

amanida de rúcula i burrata

La primera vegada que vaig tastar la mozzarela de búfala va ser ara farà uns 10 anys, quan treballava esporàdicament per el catering Síbaris. I em va encantar. Des de llavors, la busco sovint en les estanteries dels súpers, però la majoria de vegades, la única mozzarela que trobo és la de vaca, que no té absolutament res a veure.

En una de les meves visites setmanals a la Vilaviniteca, vaig preguntar a l'Eva, sobre la mozzarela de búfala. I llavors vaig saber de l'existència de la burrata, i la seva diferència amb la mozzarela. La seva textura és molt més cremosa i té un gust més delicat. Tot i que no sóc consumidora de llet des de que vaig patir el "destete", el seu gust a lleteta em va encantar.

AMANIDA DE RÚCULA I BURRATA
- Rúcula
- Tomàquets xerris
- Figues
- Nous
- Panses

Ja ho sé, és molt senzilla, però absolutament deliciosa.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ón la pots comprar la burrata?
Moltes gràcies
Irene

deliciosa martha dijo...

A qualsevol botiga de formatges. Jo sempre compro a la Vilaviniteca, al carrer Agullers al barri de la Rivera.
T'encantarà!