miércoles, 12 de septiembre de 2007

els fruits del Mar

A les 8.00am estàvem tots preparats a la platja de Portlligat, armats amb totes les ganes de pescar el nostre sopar i gaudir del mar del Cap de Creus, que té el privilegi de veure néixer els Pirineus. Mentre en Julio preparava la seva nau per acompanyar-nos en la nostra aventura, ens encomanàvem al Dalí que des de casa seva ens augurava una feliç pesca. Un cop a alta mar vàrem començar a llençar els esquers de calamar que van fer que 34 serrans i 1 sard es deixessin enganyar per 7 pescadors novells i 1 llop de mar. Hi ha coses que no es poden pagar amb diners. A vegades volem navegar els 7 mars buscant no sé quines meravelles, i no som conscients que aquí mateix tenim un verdader paradís.
La mà del gran xef "el señor de los Porrillos" ens va deleitar amb un sopar de color blau sota la mirada de les fotos antigues de Cadaqués que hi ha a casa els avis de la Clàudia. Moltes gràcies.

4 comentarios:

xevi dijo...

"Fou allí (Portlligat) on vaig aprendre d’empobrir-me, de limitar i llimar el meu pensament perquè adquirís l’eficàcia d’una destral, on la sang tenia gust de sang i la mel tenia gust de mel. Una vida que era dura, sense metàfora, ni vi, una vida amb la llum de l’eternitat. Les elucubracions de París, les llums de la ciutat i de les joies de la Rue de la Paix, no podien resistir aquesta altra llum, total, centenària, pobra, serena i intrèpida com el front concís de Minerva.”

Salvador Dalí

deliciosa martha dijo...

Ho sabia!! a mi em passa exactament el mateix. No puc resistir-me a la seva força i a la seva bellesa. Cada vegada que sento aquesta paraula que amaga remor de mar i la llum de l'eternitat, com deia Dalí, alguna cosa es capgira dins meu.I llavors sé que estic salvada, que sempre tindré el meu refugi.Cadaqués t'estimi!!!

Cristina Mascareñas dijo...

Fantàstic blog!
Jo també sóc de les que celebro les apagades de llum i estiuejo al Port de la Selva per gaudir de prop, d'aquest Cap de Creus tant sublim!
Cristina

http://vidaculinaria.blogspot.com

deliciosa martha dijo...

Benvinguda Cristina! Doncs si que tenim coses en comú...ens agraden les apagades de llum, disfrutem el Cap de Creus i la cuina ens interessa lo suficient com per destinar un espai i una mica de temps a escriure sobre ella. A partir d'avui, jo també et seguiré!