domingo, 26 de agosto de 2007

fruits de la vida

Quan vaig obrir la porta de casa, al tornar del viatge, una veu em cridava desde sobre la taula del menjador. Allà, tot sol, portava esperant-me feia 2 setmanes un tresor amagat, com el que s'amaga dins les fulles de les carxofes.
"Fruits de la vida" escrit per la Pilar Senpau es un conte on les fruites i les verdures et parlen amb veu pròpia: les figues ens diuen que podem ser guapes per dins i per fora; les llavors de gira-sol ens confessen que malgrat tot, la vida val la pena; la carbassa ens explica que no és el mateix enamorar-se que estimar; i la carxofa, la millor hortalissa del món, creu en el dret d'una segona oportunitat.

"...si alguna hortalissa es pogués assemblar a l'ànima, aquesta sería la carxofa, ja que com nosaltres es protegeix el cor amb capes de fulles que cal separar si volem arribar a l'interior, lloc on s'amaga l'autèntica essència..."

7 comentarios:

Mar dijo...

Welcome home sweet Sil!

deliciosa martha dijo...

I tant que sí...sweet home...ho he trobat a faltar.Li ensenyaré en un mapa a l'Eric on ha estat la padrina, per explicar-li tot el que ell vulgui...smuack!!!

Mar dijo...

Jo li vaig ensenyar les fotos i li vaig explicar que havies marxat en avió. I em va preguntar: "esta jugant?" Jo li vaig respondre: "itan!". Evidentment, el que volia o necessitava saber era si t'ho estaves passant bé...
Tenim ganes de tu. Fins aviat padrina. Mua!

xevi dijo...

http://www.youtube.com/watch?v=E6aIYuP0RvU

Això només podía passar a Cadaqués...

Us trobo a faltar

Josep dijo...

Bucaré el llibre, promet.
Moltes felicitats pel Gulafres-Tour 2007 (enveja malsana)

deliciosa martha dijo...

El Dalí ja sabia el què es deia Xevi. Les carxofes sempre han sigut flors que amaguen la seva bellesa a dins, al cor.

deliciosa martha dijo...

Penso que al petit Leo li encantarà "Fruits de la vida", ja que cada fruita o verdura, amaga un conte que vosaltres podeu moldejar a la vostra manera, i fer que mengi..amb molt de gust !!!