jueves, 30 de agosto de 2007

art en buff


Per una d'aquelles causalitats, el destí em va permetre trobar-me de nou amb el Carlos (veure post "carpier"). No content amb el taller d'alquimistes que té muntat en un poblet de la costa del Maresme, segueix deixant volar la seva imaginació i creativitat.
Un paisatge de color verd, entre Arenys i Sant Celoni, es la seva nova base d'operacions des d'on segueix fent realitat tot allò que l'apassiona i entusiasma. I la veritat és que els seus somnis s'acaben convertint en experiències gastronòmiques aptes per a tots els paladars àvids de noves textures, colors i sabors.


"Art en Buff" és un espai on es dibuixa un passeig per els molts racons que amaguen les 3 cases pairals que s'hi troben. Cada vegada que arribes a un nou espai, t'hi espera un maridatge entre el beure, el menjar, i les mil històries que van surgint en el camí, que a mesura que avança el temps, es va fent cada vegada més planer. Al Cau et trobes un deliciós pernil amb figues, al Celler un fruit de l'horta et refresca i una senyora vinguda de Mallorca et fa descobrir olors que no sabies que existien. La resta del recorregut gastronòmic va "in crescendo". No desvelaré la resta de suculencies perquè si algú vol acostar-s'hi i sotmetre's a aquesta dolça tortura, necessitarà fer una reserva prèvia i disposar de 6-8 hores, que és el temps que es triga a fer aquest viatge.
Malgrat que és molt difícil triar, el puré de patates que la mare del Carlos li feia quan era petit i que ell va reproduir davant nostre, va posar la nota entranyable; el buffet de postres posa a prova la teva capacitat digestiva; i el gintuane final fet amb la recén descoberta ginebra Citadelle i acompanyada d'una coca de vidre cruixent, cruixent, s'asseguren que algún dia hi tornaràs.























No crec que sigui un truc, sinó una benedicció que "Art en Buff" disposi d'un forn de llenya recuperat d'aquelles èpoques en que la cuina volia el seu temps i no existien les presses, sinó que els aliments es cuinaven al ritme natural que no hauríem d'haber perdut mai.


ART EN BUFF
Ctra. d'Arenys a Sant Celoni
93.867.87.15

www.artenbuff.com

Un lloc per sorprendre, per disfrutar en companyia, per fer una activitat original i diferent, per iniciar-se en els viatges gastronòmics. Un lloc per descobrir i descobrir-se.

* també podeu contactar amb deliciosamartha@gmail.com

5 comentarios:

David Valls dijo...

Benvolguda Martha, (ara no se com et dius)
De tant en tant llegeixo el teu blog i em nudreixo de les teves experiencies.
Llegint el teu post sobre Art en Buff m'ha semblat entendre que en aquest lloc fan com una mena de "ruta gastronómica" per les instalacions que tenen, es així? com podria apuntar-m'hi? tu montes "excursions" d'aquestes?
Moltes Gràcies per la paciencia d'anar cuinant aquest blog tant saborós.
Una abraçada
david

PD: "Bella Martha" Forever. ;-))

deliciosa martha dijo...

Moltes gràcies David i benvingut a la meva cuina.
No saps quina il.lusió saber que amb el meu granet de sorra aconsegueixo alimentar als que em llegeixen. Gràcies a tú per llegir-me.
Et faig arribar un mail amb la info d'artenbuff ;)

Anónimo dijo...

Hola, em dic Imma i em vaig casar a l'Art en Buff, l'any 2005, realment va ser un casament excepcional. Us haig de dir que els convidats encara parlen d'aquell casament que sense deixar res a l'improvització anava fluint de la manera mes meravellosa. El menjar excel·lent, la gent genial, l'entorn un somni...
Gracies martha per recordar-me i tornar-me fer sentir l'encant de l'Art en Buff

deliciosa martha dijo...

Hola Imma i benvinguda,

Doncs et pots considerar ben privilegiada, ja que a l'Art en Buff ja no es faran més casaments. Així que guarda els teus records en una caixeta ben tancada ;) ets molt afortunada

Anónimo dijo...

No pot ser que hagin plegat dels casaments!!! Em vaig casar el 14/07/07 a l'Art en Buff, una experiéncia increïble, i no em puc creure que hagin deixat aquesta linea de negoci, publica mes coses sobre ells si coneixes d'aprop algú d'ells.
Una gran persona el Carlos, i no només pel seu tamany.
T'agraïria un mail amb informació sobre ells a victordth@hotmail.com