miércoles, 25 de julio de 2007

corball musicat

Sembla que el peix que vàrem cuinar el passat 28 d'abril (post "menú mariner amb peix literari") ahir a la nit es va superar.
La ceba es va estar confitant al ritme de la música d'Antonin Dvorak la nit abans durant 2 hores, vàrem afegir uns brins de safrà a les patates al forn, el fumet es va reduir per aconseguir una major concentració de gustos i olors i els 4 corballs es van dividir: 2 al forn i 2 a la brasa.
Més que una nit literaria, s'esperava una nit musicada.
L'Aleix va entrar volant per la finestra amb la seva guitarra sota el braç per cantar-nos la seva particular visió del món. És curiós: quan l'Aleix era petit i la Francesca, la seva mestra de música, li feia aprendre l'abecedari de les notes musicals, ell sempre li responía que si ell sabía que no volía ser músic, no entenía per què havia d'aprendre música...!!! Actualment l'Aleix veu, sent, escolta i olora música per tot arreu.
Quan la son em va venir a buscar, cap allà a les 2.30h vaig marxar a veure si alguna de les moltes notes musicals que havia guardat a la butxaca m'ajudava a descansar......

...i avui al matí, una veueta dolça i encara mig adormida m'ha explicat tot el que va succeir a partir de les 2.30h. A la meva terrassa va tenir lloc un concert privat on 3 tenors i una guitarra van convidar al Caetano Veloso i molts d'altres a participar d'una d'aquelles nits que tots hauríem de regalar-nos més sovint.



No hay comentarios: