martes, 12 de junio de 2007

classe

La Gemma em va portar fins al Jordi, i el Jordi em va convidar a donar una classe als alumnes de l'Escola Superior de Protocol i Relacions Institucionals ubicada dins l'edifici de la Universitat Pompeu Fabra. En un principi la idea era parlar de la meva tasca professional que estic fent actualment. Al final vaig acabar explicant el perquè, el com, el qui i el quan d'aquest món culinari que em té tant enganxada i tot el que he fet durant aquests anys.

Em vaig sorprendre veient que les meves vivències, que a vegades per una mateixa poden ser desastroses, servien per pujar la moral i animar a aquelles cares que em miraven i escoltaven, a seguir lluitant per allò que els agrada.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Marta, sóc la Karla Pérez Manuel, de la clase de Protocol de L'ESPRI. (sóc la del costat del Jordi, la de marró).

Volia agraïr-te la teva visita d'aquell dijous. Em va agradar moltíssim i ademés em va animar!

salutacions, Karla.

deliciosa martha dijo...

Moltes gràcies a vosaltres Karla. Em sembla que vaig aprendre més jo que vosaltres ;)