martes, 8 de mayo de 2007

la meva particular deliciosa martha

Al 1977 nevava a Miami per primera i última vegada en la història
El transbordador espacial Entrerprise realitzava el seu primer vol
Un grup d'astrònoms descobreix anells al voltant d'Urà
Es legalitza el Partit Comunista Espanyol
Les Madres de la Plaza de Mayo inicien la seva primera marxa davant la Casa Rosada
S'estrena Star Wars i Annie Hall de Woddy Allen guanya un Oscar
Neix Orlando Bloom, actor de El señor de los Anillos
Neix la Shakira i el Chris Martin, vocalista de Cold Play
Mor Anaïs Nin, Roberto Rossellini, Antonio Machin, Elvis Presley, Grouxo Marx, Maria Callas i Charles Chaplin

I exactament el 8 de maig de 1977 a les 5.30am a l'habitació d'una clínica a dos passes del mar, una petita criatura arribava al món amb una força i una dolçor mai vistes.
Aquesta petita fada plena de bondat i determinació com poques persones he conegut, em va robar el cor, des que jo, només amb 3 anys, mirava com plorava i obría els seus pulmons per proclamar la seva arribada.
Sempre ha sigut la meva perdició i ho seguirà sent fins que ens toqui separar-nos.
El seu nom el vaig triar jo, i no recordo exactament el perquè de la meva elecció. Potser és que ja intuía que sería un ser deliciós.....moltes felicitats, Marta.

2 comentarios:

xevi dijo...

M’he perdut els dos cumples però ningú em robarà els “deliciosos” moments viscuts amb les germanes vanci, moments tant especials com els de la foto d’aquell llunyà 26 d’agost del 2001.

Felicitats Marthes

x

deliciosa martha dijo...

Tens raó. Va ser una època molt feliç, igual que ho pot ser ara. Llàstima que hi hagi gent que ha perdut el nord i s'esforça en fer de la vida dels altres una carrera d'obstacles, encara que en el fons ho és per ells mateixos.Però em de fer com el nostre petit paradís Xevi: cadaqués segueix brillant i regalant-nos moments irrepetibles perquè sap que és únic. Tú també.

Moltes gràcies...però no et perdonarem que no facis acte de presència a la propera convocatòria a la terrassa de les vanci ;)