martes, 6 de marzo de 2007

menjar japonès

És fascinant tot el que es pot arribar a trobar a través dels diferents blogs que circulen per la xarxa. Cada vegada que entro en un d'ells, em fa la impressió que estic sent convidada a casa d'algú, a seure una estona amb una copa de vi i un platet de formatges i disposada a capbussar-me en la vida del qui escriu.


Vull compartir aquesta troballa que he fet avui amb vosaltres: un blog dedicat al menjar japonès a la ciutat de Barcelona i voltants, on a banda de recomanar restaurants, també s'expliquen curiositats sobre aquesta cuina que acaba captivant a tothom.

www.comerjapones.com


5 comentarios:

comerJapones.com dijo...

Hola Sil,

Encantat de que hagis recomanat el meu blog ;-)

Moltes gràcies.

Marosa dijo...

M'agradaria que m'agradés el menjar japonès però no l'hi trobo el punt...! Només he anat al "Japonés" i M'agrada el disseny, l'ambentació però res mes...!

Marosa dijo...

M'agradaria que m'agradés el menjar japonès però no l'hi trobo el punt...! Només he anat al "Japonés" i M'agrada el disseny, l'ambentació però res mes...!

deliciosa martha dijo...

Hola Marosa,

Penso que això del menjar japonès és perquè només deus haver tastat allò que es fa amb peix cruu i que és el que realment li ha donat la fama a aquesta cuina asiàtica. Pero si proves de regalar-te un àpat al Yashima, per exemple, veuràs que fan una fondue de liciosa, o uns farcellets de vedella amb salsa Teriyaki que són per llepar-te el dits!

comerJapones.com dijo...

Hola Marosa,

Efectivament, has tingut la mala sort de debutar en la cuina japonesa en el lloc equivocat.

Recordes quins plats vas provar? A la cuina japonesa hi ha de tot: carns arrebossades, arrossos, graellades, verdures, pasta, sushi, peix (cru i cuit), encurtits avinagrats, dolços...

És com si un guiri va a provar una paella a un xiringuito de platja (dolent) i arriba a la conclusió que la cuina mediterrània no li acaba de fer el pes.