martes, 13 de marzo de 2007

galetes

A mi sí que m'agraden els diumenges a la tarda. Hi ha molta gent que els troba melancòlics, tristos i amb olor a dilluns i a principi de setmana. Però a mi m'agraden. I m'agrada precisament aquest toc de melancolia que tenen.
Aquest passat diumenge, mentres la meva gosseta es recuperava de la seva recent operació, vaig deixar que la "Pastora" inundés el menjador de casa i la cuina, mentres jo enfornava uns quants cors, llunes per tothom, alguna flor ara que ve la primavera!!! i bolets al.lucinògens.

RECEPTA
- 100 grs de mantega pomada (vol dir amb textura de pomada, estovada, fora de la nevera)
- 100 grs de sucre
- 200 grs de farina
- 1 ou

* Barregem el sucre, la farina i la mantega amb les mans. Un cop ben barrejat, hi afegim l'ou, barregem més encara, i guardem la massa a la nevera durant 2 hores (podeu guardar-la en forma de pilota)
* Traiem la massa de la nevera, espolvoregem farina sobre el marbre o la taula de treball, i amb l'ajuda d'un corró, l'estirem fins que faci uns 3-5 mm
* Ho posem al forn que ja estarà calentat a 180º durant 12-15 min




1 comentario:

Mar dijo...

delicioses... un secret: el César no les va arribar a tastar...glups!