martes, 6 de febrero de 2007

OPIUM


Així com hi ha llocs que mereixen ser recomanats, sempre sota el meu criteri, també crec que s'ha de ser crític amb allò que no ens agrada.
El motiu de visitar l'Opium va ser que hi treballa un bon amic meu, i també que feia molt temps que no compartía un sopar amb una de les meves germanes postisses.
Tot i que el servei va ser molt atent, perquè el Furmusic se'n va fer càrrec, no estic d'acord en la filosofía que tenen aquests locals que posen l'ènfasi en una decoració i ambient "lounge-chill out-camarerosargentinos-ambient-dj-model's night" i s'obliden per complert del fet que ens porta a visitar-los, que és disfrutar d'un bon àpat.

El sopar ens va sortir a 35euros per cap, després de compartir uns plat de raviolis (evidentment no eren casolans), un filet de Dorada ressec amb un llit de pastanaga rallada (de pot!!!) i un Filet de Porc amb Salsa de Mostassa (de fet era mostassa directament). Per postre ens van obsequiar amb un Brownie, que per començar no era ni de color xocolata, amb la cual cosa la seva elaboració i el seu gust eren bastant insípids. Sort en vaig tenir de l'Enate... i de la bona companyia.