jueves, 22 de febrero de 2007

loftwines

Sempre em produeix una satisfacció molt gran, quan em trobo algun dels meus companys dels anys que vaig estar estudiant hostelería, i comprobo que finalment han pogut fer realitat els seus somnis.

Amb l'Alex no anàvem a la mateixa classe, però si vàrem compartir tot un estiu a Sant Feliu de Guíxols, treballant com a cambrers al restaurant "El Dorado Petit" i compartint un apartament on només hi anàvem a dormir. Va ser un estiu molt dur. Des del 23 de juny fins l'11 de setembre, no vem tenir ni un dia de festa, i treballàvem amb horari partit, que la majoría dels dies s'acabava convertint en un horari seguit de 12 hores al dia.

Moltes nits, l'Alex, la Eli en Jordi i jo, ens arribàvem fins a la platja, encara vestits de cambrers, ens arremangàvem els pantalons, i posàvem les cames en remull, dins del mar. Era de les poques coses que donaven descans als nostres cossos.

Durant uns anys, cadascú va volar i va fer el seu camí.


Fa uns dies ens vam tornar a trobar. La carrera de l'Alex ha transcorregut entre vinyes, bombolles, varietats de chardonnay i syrah, taps de suro i nassos experts en el món màgic del vi. Després de treballar com a sommelier a diferents establiments ha decidit començar a construir el seu propi món, i així és com ha nascut LOFTWINES (www.loftwines.com), una empresa on el vi és el fil conductor per fer realitat qualsevol fantasía gastronòmica que pugueu arribar a imaginar.
Es dediquen tan a fer projectes destinats a empreses com a particulars. Així que ja ho sabeu, en aquests dies que corren que ens costa tan trobar una iniciativa original alhora de fer un regal, organitzar un event d'empresa o preparar una festa amb els amics, LOFTWINES segur que us donarà un munt d'idees.


Moltes felicitats Alex !!!! Ha sigut un plaer retrobar-te i et felicito per aquest projecte que acabes de començar, el qual estic segura que serà tot un èxit.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Moltes Gràcies!!
Alex