viernes, 23 de febrero de 2007

La Rosa i la Princesa


Tinc la gran sort de treballar en un Castell dels de veritat. Però el que mai em podia imaginar es que després de buscar i buscar a la princesa, un dia m'apareixería en forma d'una petita personeta i acompanyada d'un príncep, dos caballers i una rosa, per fer que el meu dia a dia i la meva rutina laboral que tant m'ofega últimament, es transforméssin en la més feliç de les existències.

El divendres, al sortir per la porta del Castell, m'esperava la Claudia amb una Rosa, un somriure i un grapat de sorpreses més. Va ser un plaer acompanyar-la per dins les estances d'aquesta joia del S.XIX, mentres en el seu rostre es dibuixaven la sorpresa i no amagava aquell desitg que en el fons portem tots a dintre: el de trobar a la princesa i el príncep, i creure'ns que els contes de fades poden ser reals.

Per descomptat, gràcies als dos caballers, però sobretot gràcies al príncep per demostrar-me, un cop més, que la màgia existeix.

Autèntiques heroïnes medievals lluitant amb espases !!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

LA PRINCESA I LES SEVES DAMES...

Hem tingut el veritable plaer de presenciar l'autèntica princesa del Castell Jalpí, la seva cara emocionada ho deia tot... i això, per nosaltres, té nom i cognoms.

des d'aquest petit blog, tenim l'oportunitat de fer-te arribar les nostres gràcies que fan que cada matí arribi amb un somriure...!

molt atentament us saluden les seves dames.