jueves, 4 de enero de 2007

pasta casolana

Fa uns 3 anys els Reis em van portar una màquina de fer pasta. La veritat és que la meva primera experiència va ser desastrosa, i enfadada amb mi mateixa, vaig oblidar la màquina al fons d'un armari.
Fa uns dies vaig tornar a trobar-la i vaig decidir que ho havia de tornar a intentar.
A vegades les coses no ens surten a la primera (de fet, gairabé mai!!!) i decidim abandonar-ho, moltes vegades fent culpables dels nostres fracassos a tercers (en aquest cas a la pobra màquina...). Cal intentar-ho de nou i tenir la fe que algún dia aconseguirem allò que volem.

Aquesta segona vegada, el resultat ha sigut acceptable (m'han posat un 6,3 de nota en gust...però un 9,3 en il.lusió i ganes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Estic segura que si ho segueixo intentant, algún dia aconseguiré una pasta...DELICIOSA?

RECEPTA
Per la pasta:
* 300 grs. de farina
* 3 ous
* 1 cullera sopera d'oli d'oliva verge
* 1 cullerada sopera d'aigua
* 1 cullereta de cafè de sal

Per al farciment (en aquest cas):
* 400 grs. de carn picada
* 1 ceba + 1 porro caramelitzats a foc lent



Barregem els ous, la farina i la sal...



...fins que quedi una massa que ni s'enganxi ni es desfaci...




...ho passem per la màquina per donar-li el gruix que volguem (també es pot fer amb un corró de cuina)...




... tallem amb la forma que volguem i hi afegim el farciment...





...dobleguem i donem la forma final i....






...LLESTOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!





1 comentario:

Mar dijo...

Això d'internet te un problema: llàstima que no poguem ni olorar, ni tastar, ni gaudir de la companyia de la cuinera!
Posem-hi remei tu!