miércoles, 17 de enero de 2007

espai sucre

Ja no recordo si vas ser l'estiu del 2001 o del 2002... mentres el Sónar inundava la ciutat de música i altres plaers celestials, el meu destí va voler fer-me un regal especial, d'aquells que no passen molts cops a la vida. Una porteña amb força als ulls i dolçor a la resta del seu cos i la seva ànima va aparèixer a la meva vida per quedar-s'hi per sempre.
Va arribar de l'Argentina, per aquelles coses del destí, i va caure rendida als peus del nostre petit i gran pais. Al principi es dedicava a guanyar-se la vida fotografiant tot allò que cridava l'atenció dels seus ulls. Pero ben aviat va descobrir la seva verdadera vocació: fer feliços als altres.
Tinc un gran respecte per tots aquells éssers que es dediquen a regalar-nos la seva sensibilitat i el seu amor, a través dels aliments. I això és el que fa la Dani.
Avui a la nit, una vegada més m'ha estimat a mi i a tots els que em compartit aquesta nit plena de tot.

L'Espai Sucre es un restaurant de postres, on es pot triar diferents tipus de menú, però tots ells amb el dolç com a plat principal. Es pot fer un maridatge de vins per a cadascún dels plats que tastareu, o bé es pot sopar (ja que només està obert a les nits) amb un sol vi.
Pel meu gust no és un lloc per anar-hi a sopar un cop al mes, però si val la pena tastar-lo i viure una experiència diferents i molt, molt dolça.





ESPAI SUCRE
c. princesa 53, local 2
93.268.16.30

1 comentario:

carina dijo...

Conocerte fué sentir la calidez de tu alma,te abri mi casa y familia como si fueras mi hija.
Lo mismo me sucedió cuando conocí a tu familia en Cadaqués, todo fué hermoso y cálido como las piedras que te gusta sentir. Gracias por tu amistad y cariño a Dani. Te quiero mucho.Carina.