martes, 9 de enero de 2007

el regal de reis

Quan vaig estudiar a l'Escola d'Hostalería vaig coincidir amb molta gent. Amb algunes d'aquestes persones encara tinc la sort de seguir compartint aventures, i d'altres me'ls he anat trobant pel camí, quan per casualitat he descobert que els seus somnis s'han convertit en aventures empresarials.

Aquest any em va ser força difícil decidir quin regal volía que els Reis portessin. Després de pensar-hi molt, vaig decidir regalar alguna cosa efímera, que ocupés un lloc en el record, però no en una estanteria. I es llavors quan l'Escola d'Hostalería i la seva gent em van venir al cap.

Em passat un cap de setmana a l'Hotel Colon (www.hotel-colon.net), de Caldetes, regentat per la família del Tassi des de fa molts anys, i reformat recentment per convertir-lo en un oassis de plaer abocat al mar. Allà, a les aigües de Caldetes, hi em deixat oblidat tot allò que no volíem portar a la motxilla en aquest 2007 recent estrenat. Us ho recomano per l'any vinent. És una bona manera de començar l'any.





Em sembla que algú va enviar un àngel per preparar-nos el regal de Reis, perquè tot va sortir rodó. Al vespre, després d'estar hores en remull, vàrem sortir a buscar algun lloc on carregar energía.
Caldetes estava deserta, amb la majoría dels bars i restaurants tancats per vacances. I quan ja ens veiem compartint un bikini i una cervesa "en la barra del único bar que vimos abierto", va aparèixer davant nostra la Fonda Manau, on vem poder gaudir d'un sopar memorable amb plats tradicionals i...amb la millor companyia del món.





Com diu en Xevi, "el Reis no son els pares, la magia existeix"

FONDA MANAU
93.791.04.59
Sant Josep, 11
Caldes d'Estrac

Per si algún dia us hi voleu perdre...


3 comentarios:

David dijo...

Això és el que comunment es defineix com...

"Que no falti de res!"

Quina enveja !

Lopensky

sil dijo...

ja saps que regarar-li a la teva princesa l'any que ve...ssssshhhhh...prometo no dir-li res...

Mar dijo...

l'Eric diu "pichina més" que vol dir: "Tieta, nosaltres també hi volem anar." ;-)